Moskwicz 407
Rok produkcji - 1962 prędkość maks. 115 km/h czas rozpędu od 0 -100 km/h - 36 s zużycie paliwa przy pręd. 40 km/h - 6,5 1/ 100km Podstawowe wymiary: długość sam. w mm - 4055 szerokość sam. w mm - 1540 wysokość sam. w mm -1560 rozstaw kół przednich w mm -1220 rozstaw kół tylnych w mm - 1220 rozstaw osi w mm – 2370 ciężar sam. pustego w kg - 910 ciężar sam. gotowego do jazdy w kg - 990 dopuszczalne obciążenie w kg – 300 liczba miejsc - 4 silnik: rodzaj silnika - czterosuwowy, gaźnikowy, chłodzony wodą, górnozaworowy z zaworami w głowicy (OHV) liczba cylindrów - 4 liczba punktów podparcia wału korbowego - 3 pojemność skokowa w ccm -1357 stopień sprężania - 7.0 średnica cylindrów w mm - 76 skok tłoka w mm - 75 moc maks. w KM - 45 przy 4500 obr./min kąt wyprzedzenia zapłonu ( statyczny ) -10 układ chłodzenia - wodny z obiegiem przymusowym i termostatem układ smarowania - smarowanie silnika pod ciśnieniem pompa oleju - zębata, napędzana od wałka rozrządu pompa paliwa - przeponowa, napędzana od krzywki wałka rozrządu gaźnik - K-59 sprzęgło - jednotarczowe, suche z tłumikiem drgań skrętnych średnica sprzęgła 184mm sterowanie sprzęgłem - mechaniczne skrzynia biegów - synchronizowana, z wyjątkiem pierwszego i wstecznego biegu liczba biegów do przodu - 4 tylny most - sztywny, przekładnia główna o zębach stożkowych zawieszenie - na dwóch resorach piórowych, półeliptycznych na gumowych tulejach, z dwoma amortyzatorami hydraulicznymi teleskopowymi dwustronnego działania zawieszenie przednie – niezależne rodzaj zawieszenia - sprężyny śrubowe z drążkami stabilizującymi i dwoma amortyzatorami hydraulicznymi teleskopowymi dwustronnego działania układ kierowniczy - ślimak globoidalny z podwójną rolką przełożenie mech. kierowniczego -17 najmniejszy promień skrętu w m - 6 Koła i ogumienie: rozmiar obręczy w calach - 4,5K x 15 rozmiar ogumienia w calach - 5,60 -15 ciśnienie w ogumieniu: koła przednie -1,7 koła tylne -1,7 układ hamulcowy: hamulec nożny - hydrauliczny na 4 koła, bębnowy hamulec ręczny - mechaniczny, na tylne koła nadwozie - samonośne, czterodrzwiowe z blachy stalowej Wyposażenie elek.: napięcie znamionowe - 12V pojemność akumulatora w Ah - 42 kolejność zapłonu -1-3-4-2 Wykonał:Tomasz Banaś, Tomasz Błaż, Zbigniew Gonet, Krystian Krzanowski Opiekun pracy: mgr inż. Tadeusz Kunka |
@ 2024 ZSP Nr 3 w Krośnie.