ZSP 3 w Krośnie - Muzeum Motoryzacji

Fiat 125P

Silnik
Typ - 115c.076
Liczba cylindrów - 4 w układzie rzędowym
Średnica i skok – 77x79,5 mm
Pojemność skokowa - 1481 cm3
Stopień sprężania - 9
Moc maksymalna (DIN) – 75 KM
Moc maksymalna (SAE) – 83 KM
Kolejność zapłonu – 1-3-4-2
Kąt wyprzedzenia zapłonu – 10o
Ręczna regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu - ±5o
Automatyczne odśrodkowe wyprzedzenie zapłonu - 21o
Automatyczne podciśnieniowe wyprzedzenie zapłonu - 15o
Odstęp styków przerywacza – 0,42-0,48 mm
Gwint świecy – M14x1,25 mm
Odstęp elektrod – 0,5-0,6mm
Rodzaj rozrządu – górnozaworowy
Wał rozrządu w komorze silnika
Fazy rozrządu:
- ssanie - otwarcie 25o przed ZZ, zamknięcie 51o po ZW
- wydech - otwarcie 64o przed ZW, zamknięcie 12o po ZZ
Luz zaworów do kontroli czasów sterowania – 0,45 mm
Luz roboczy między zaworami a dźwigniami (na zimno):
- zawory ssące – 0,20 mm
- zawory wydechowe – 0,25mm
Średnie zużycie paliwa
1300 – 8,2 l/100 km
1500 – 8,5 l/100 km
Wymiary
Długość - 4226
Szerokość - 1630
Wysokość - 1440
Rozstaw osi - 2506
Rozstaw kół przód/tył - 1298/1275

Wykonał: Krzysztof Wrona
Opiekun pracy: mgr inż. Tadeusz Kunka
Praca dyplomowa z roku 2000/2001


Wstecz

@ 2024 ZSP Nr 3 w Krośnie.

stat4u